19.06.13

Lítám nad zemí

Neuvěřitelný. Prostě fakt neuvěřitelný!
Včera jsem se poprvé v životě proletěla nad zemí. Se Slávistou máme úžasného kamaráda, který je pilot a po dlouhých týdnech a měsících domlouvání mě vzal na vyhlídkový let Cessnou.
Jako doprovod jsem chtěla vzít Elišátko (moje nejmladší sis) a Slávistu. Jenže on si to na poslední chvíli rozmyslel ... posera :) Obhájil to slovy, že někdo se o Benjamina postarat musí, kdybychom spadli. Tak nás tam alespoň odvezl, abychom nebloudily. I když ono je to asi čtyři kilometry od domova nebo kolik :)
Při pohledu na oblohu jsem se strašně těšila - bylo nádherně. 

Čekání na parkovišti

Pohled na letiště a nádherné mraky
A protože jsme na tenhle zážitek byly dvě, tak alespoň jedna z nás musela být zákonitě nervózní :) ... já na parkovišti a Elišátko chvíli před odletem. Naštěstí je to jen ten strach z neznáma, který za chvíli odezní.

Cessna OK - TUR

Vrtulka

Prdelka

Samozřejmě jsem si musela obhlédnout letadlo kolem dokola ... byl to dobrej oldskůl :) ale nad jeho funkčností jsem nezapochybovala ani na vteřinu. Kamarád pilot nás usadil, připoutal, rozdal sluchátka (jak ve Student Agency), nastartoval (promačkat velké množství čudlíků, cvaknout páčkami a je too..) a ohlásil se řídíci věži:" Oskar, kilo .... povolení k odletu" a už jsme si to hrnuli na odletovou dráhu. A co teprve rozlet - prostě zážitek jak z filmu. A strašně příjemný pocit.

Nejhezčí byl asi začátek, ten úžas a údiv, že jste opravdu nad zemí a vidíte to, co normálně nevidíte. A pak když kroužíte kolem hradu Bezděz, abyste ho mohli vidět ze všech stran (Bezděz je mimochodem z výšky vyloženě pohádkový). No a na zbytek se podívejte sami:

Bezděs

Máchovo jezero

Úštěk

Litoměřice

Mělník
Jinak se těším až poletím znovu, pro příště bych tedy jen vynechala ty nárazy větru. A hlavně, kdo by se nechtěl vznášet 400 metrů nad zemí a letět 200km/h :)
Já teda ano!
Clarky like a pilot

Co Vy, už jste letěli takovým letadlem? Nebo máte na kontě jiný adrenalinový zážitek?

Pac a pusu

C.







Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!