24.03.14

Dyzajn Márket

Ach jo!
Proč?
Proč jsou na světě tak šikovní lidi, co umí prodat svoje nápady! :-)
Mojí peněženku to pak bolí!

Sousedka Káťa už mě třikrát lákala na nějakej Dyzajn Márket... no a tentokrát jsem se tam konečně přišla podívat a naprosto nelituji!

Na Márketu bylo naprosto neuvěřitelné množství talentovaných lidí. Nemyslím takové ty rádoby umělce, co vyrábí z nekvalitních látek a kopírují kdejakou ideu. Tady, co stánek, to originální nápad, a hlavně kreativní, úspěšní (a krásní!) lidé, kteří svůj obchůdek chtějí dostat více do podvědomí veřejnosti.
No prostě člověk buď byl rázem inspirovaný a nebo demotivovaný :) záleží na úhlu pohledu!

Co všechno na Dyzajn Márketu bylo, určitě omrkněte na jejich FB stránkách. Najdete tam kabelky, psaníčka či tašky z bezpečnostních pásů,  šperky, co vypadají jako dezerty, nádherné květinové čelenky a nebo šaty alá 50. léta. A těch sukní! A náušnic! A knihy na váhu!

A co zaujalo mě? To vám ukáži na fotkách..


Makrónková klasika (vzadu kaštanová, vpředu jahodová)

Le_tro brož

Placky od Jelly - fish

Pecky do uší ERROR od lovemusic

Originální náhrdelník od hurhut

Vizitky firmiček, od kterých jsem si nic nekoupila (až na čokoládu), ale jejich věci jsou naprosto luxusní.

Ručně vyráběná čokoláda od co-xo.

Dyzajn márket

A nakonec vtipná reklama od ZOOT.

Tak zase za čtvrt roku :)


Nakonec Vám jen poradím, nepijte zázvorovou limonádu, když nemáte rádi zázvor.
A rozhodně si neberte víc peněz, než hodláte utratit.

A co Vy? Navštívili (by) jste Dyzajn? Líbilo by se vám tam?


C.

6 komentářů:

  1. Jj, líbilo by se mi tam :) Příště snad půjdu, pokud o tom budu vědět a bude to v rozmný termín :) Díky za info.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač :) Doporučuji sledovat FB stránky přímo Dyzajn Márketu.. a pokud se nestihne letní, bude podzimní :)

      Vymazat
  2. Já jsem.ho letos prosvihla, tak snad příští rok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemusíš čekat tak dlouho :) bývá po čtvrt nebo půl roce :)

      Vymazat
  3. Tak to je vážně skvěle, snad něco podobného bude i v Brně :/. Obdivuji ty šikovné lidi, nikdy bych tak jedinečné věci sama nevymyslela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám úplně stejný názor ... obdivuji!
      S tím Brnem nevím nevím :) ale buďme optimistické..

      Vymazat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!