27.03.14

Tričko!


U holek na fotoblogu By one eye jsem narazila na článek o e-shopu, který vyrábí trička s vlastním originálním potiskem. No nedalo mi to, tak jsem si SHIRTINATOR také vyzkoušela :)

Tričko s fotkou jsem si na různých stránkách zkoušela vytvořit snad stokrát (co si budeme povídat, zkoušela jsem i hrníčky, podložky pod myš i polštáře), ale nikdy jsem to nedotáhla do poslední fáze objednávky - nikdy jsem si nebyla 100% jistá, jestli mi tričko bude, zda fotka bude kvalitní, z jakého materiálu je tričko vyrobené nebo jestli se potisk neopere..

Takže doufám, že tentokrát tomu bude jinak :)  

Na začátek musím říct, že než jsem se rozkoukala v kategorii triček, prošla jsem si i jiné předměty k potištění.A netušila jsem, že se dají potisknout třeba i tašky, ručníky nebo plyšáci a co teprve obaly na mobil!

Takže nejtěžší úkol byl vybrat si druh trička - ono je to se mnou těžký i v kamenném krámě, natož online :)
Takže jsem zúžila výběr na dva druhy triček, každé s jiným výstřihem - s tím, že se rozhodnu postupně.
Nakonec mi při rozhodování pomohly fotky modelek, co měly tričko na sobě - vynikl tedy střih, barva i materiál :)

Takže jsem zvolila: Blondie tričko :)

www.shirtinator.cz



Nejvíc jsem si asi vyhrála s potisky. Šikovně si můžete vybrat motiv z galerie, nebo nahrát svoji fotku a ještě přidat text. Říkala jsem si, že by bylo fajn mít oficiální blogový tričko. Pak mě napadlo, že bych si navrhla tričko jen s přezdívkou. A pak zase, že bych si tam mohla dát Benjamina. A nebo to zkombinovat všechno najednou.. (!)







No a jak to dopadlo? 
To se dozvíte příště :)

Pac a pusu 

C.



1 komentář:

  1. Já mám také ráda trička s potiskem. Většinou si je objednávám z internetu, protože ty z obchodu nejsou nic moc. Naposledy jsem si koupila tričko se záchranářským vrtulníkem. Takové jsem ještě v žádném obchodu neviděla.

    OdpovědětVymazat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!