18.08.14

Vyhlášení giveaway Milujito

Krásný pondělní večer :)

konečně tu máme vyhlášení soutěže. A protože se Vás zúčastnilo docela malinko, rozhodla jsem se zařadit do slosování všechny komentáře, které jste napsali i po časovém limitu (a jeden dokonce i bez e-mailu) :)
Losovala jsem poctivě a sama jsem byla zvědavá, kdo si krásný hrneček Keep Cup odnese :)

Tamtadadááá :)

Šťastnou výherkyní se stala Aneta - už Ti píšu mail a doufám, že mi tu krásnou básničku zveřejníš :)
A moc gratuluji!

A Vy ostatní určitě zamiřte na www.milujito.cz a vyberte si hrneček podle svých tajných i veřejných přání.
Určitě pro Vás vymyslím další soutěž :) Mám ráda ten pocit, že někomu mohu udělat radost!



A jaký jste měli víkend? My jsme vyrazili s přáteli a pejsky stanovat do campu Višňovka na Křivoklátsku a ačkoliv spaní ve stanu nemám moc v lásce, tentokrát mi nebyla ani zima a záda jsem měla rozlámaná jen trošičku.
Jsem hlavně ráda, že ten náš černej prcek to zvládl - měl tam psí kamarády :-) a ani doma moc nedospával, takže to znamená, že zase tak unavený z venkovního pobytu nebyl.

Mám pro Vás jen pár fotek, popravdě nebyl moc čas, jak jsme si to užívali :)













Jaké jsou Vaše plány do konce léta? Co musíte ještě stihnout? A o co byste chtěli soutěžit příště?

Pac a pusu

C.

1 komentář:

  1. Výherkyni gratuluji (a zelenám závistí) :D Krásné fotečky, léto si pořádně užíváš :-) Já už stihla téměř všechno, ještě by to chtělo nějaký prodloužený víkend na kolech na horách ;-)

    OdpovědětVymazat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!