08.11.14

Nový domov - dekorace

Tak už konečně bydlíme!
Minule Vám o novém bydlení vyprávěl Benji a dnes se toho ujmu já :)
Zatím Vám toho ale moc neukážu, protože ani jedna místnost není ještě podle mých představ!

Začnu tím nejdůležitějším: v ložnici není doplněná knihovna a chystá se tu překvápko v podobě nového kosmetického stolku (děkuju mamko!) - takže Vás pak čeká článek na téma "před a potom".
V obýváku není ještě připevněná televize a nemáme žádnou TV stěnu, ale už mám docela jasnou vizi, jak by to mohlo vypadat. Co se týká kuchyně, tak ta už je jak se říká sakumprdum :) Časem plánujeme dokoupit jídelní stůl pro dva, ať nejíme na gauči jako puberťáci. V koupelně nám ještě chybí háčky na ručníky a župany a nějaké úložné místo. Zjistila jsem, že toho prostě mám(e) moc!
A také jsem zklamaná z výběru koberců (těch malých kusových) v IKEA. Do ložnice bych chtěla dva malé v tmavé barvě jako je fialová nebo černá a do obývacího pokoje zelený. Očekávala jsem huňaté, příjemné, vysoké a hezky barevné koberce a ve skutečnosti jsou zde tvrdé, ošklivé a vůbec nejsou příjemné :( Ach jo!

Ale abych Vás neošidila o nějaké fotografie, rozhodla jsem se vybrat pár novinek, kterými si new home chci zkrášlit. Většinou jsem je dostala darem, takže Vám neřeknu odkud jsou, ale určitě se budou dát jednoduše sehnat :)

Jsou to dekorativní drobnůstky, které oživí každý pokoj, stůl nebo rovnou celý byt :) a jako bonus nádherně voní!




Mám ještě zabalené bílé proutěné srdíčko a nádherný zelený věnec od mamky, ale zatím jsem pro něj nenašla využití (popravdě jen nemůžu najít hřebíček, který bych přibila na dveře).

A bonus na závěr :-)
Ačkoliv si Benjamin zvyká nejhůře, mám z jeho pokroků radost ... však koho by nebavilo se dívat, jak se dívá ven :) 



A čím si zdobíte pokoj Vy? Stylizujete dekorace podle ročních období, nálady nebo prostě jen podle barvy? A nějaký tip na kusové koberce? Stěhovali jste se někdy s pejskem? Pokud ano, jak to zvládal?

Pac a pusu

C.

PS: další článek už na vás čeká zítra!

2 komentáře:

  1. Určitě využívám přírodních krás z přírody a určitě se stylizuji do každého ročního období :)) Doplňky jsou moc hezké - hlavně svíčky! Jinak, s výběrem koberců v Ikee plně souhlasím... Teďka jsme zařizovali a ještě trochu zařizujeme.. vybrat koberec byla docela fuška - za rozumnou cenu fakt nic moc.. nakonec jsme vzali místo huňatého s o trochu kratším chlupem, šedivý, takový nijaký - asi ho dlouho mít nebudeme :( :D

    Tak rychlé zabydlování, těším se na fotky! :-))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, přírodní materiály mají své kouzlo ... prostě trochu lesa v obýváku :)
      Ten koberec mě pěkně štve :) budu také hledat dál!

      Díky..

      Vymazat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!