16.12.14

Chinaski - křest alba Rockfield

Každé ráno, když si vzpomenu...
Tuhle píseň chtěl jsem si dát ke svým narozeninám...
Život je komedie plná omylů, překrásnejch bab v náručích úplnejch debilů...
Jedu jak Pražák, hlava nehlava, mám jediný cíl a přede mnou je Pálava...

Poznáváte? Milujete? Zpíváte si ve sprše?
Já rozhodně ano. A i když se Chinaski rozhodli, že už nikdy nezahrají Kláru, tak jim to směle odpustím..doslova Michal Malátný při křtu alba řekl: "Kláru nezahrajem, Kláru jsme pohřbili" .. je pravda, že když ta písnička měla svá nejlepší období, tak jsem ji také nenáviděla, ale jak byla časem méně a méně slyšet, tak jsem si ji zamilovala.. a proč ne?

Teď ale dávám přednost novému albu Rockfield, které Chinaski vydali nedávno a rozhodli se album pokřtít vlastně několikrát za sebou v Praze v Lucerně Music Bar.
A nebýt mé drahé kamarádky Verči, na křesto/koncert bych se nikdy nedostala - věnovala mi lístek jako dárek k listopadovým narozeninám. (Jeeeej)

Křest jsme si neskutečně užily, neodradilo nás ani několika hodinové čekání před Lucernou, v Lucerně a pak vlastně dvouhodinové stání během koncertu.
Parádní večer jsme uzavřely drinkem a tancem v pražském klubu a vracely jsme se nad ránem.. no, co.. žijeme jen jednou, ne? :)


 A nezapomeňte, všechno je tady a teď a jenom na chvíli!

Kterou českou/nečeskou kapelu  zbožňujete Vy?
Pac a pusu

C. 

5 komentářů:

  1. Máš jejich novém album?

    OdpovědětVymazat
  2. Já je miluju! :)) Michal je absolutně nejlepší! :) A i já se v květnu chystám na jejich Rockfield turné se zastávkou v Plzni :) Moc krásný fotky, Klárko. :)

    OdpovědětVymazat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!