18.11.15

Radosti a sladkosti z Yankee Candle obchůdku

Ahoj zlatíčka,

nedávno jsem se ségrou navštívila obchůdek Yankee Candle v Praze (Na Rybníčku 5). Prostě jsem si řekla, že na netu na slepo nakupovat nebudu, a že prostě do toho obchodu pojedu. Jak jsem řekla, tak se stalo. Krámek jsme našly bez problémů (vy to taky zvládnete, i když nebudete z Prahy - stačí projít z I.P. Pavlova přes Legerku směrem dolů) a už zvenčí působil kouzelně.

V krámku byla ochotná slečna, která ani nemrkla, když jsme tam začaly se ségrou všechno systematicky očuchávat. Předem jsem si dala limit, že mohu koupit maximálně dva vosky a dvě votivky. Velkou svíčku jsem nechtěla, trošku by mi bylo líto těch peněz - přeci jen dát za jednu malinkou svíčku přes tři stovky je au! Za to votivní svíčka a vosk už tak cenově nebolí :)

Regály jsou v obchůdku rozdělené, tak jako jste zvyklí na internetovém obchodě YC. Tedy na sezónní svíčky a svíčky v akci, ovocné, květinové, svěží, kořeněné a ty co voní jako jídlo.

Určitě jsem šla na jisto po novince Berry Trifle. Dřív jsem měla votivku Berrylicious, což byla vlastně borůvka a smetana. Nejlepší vůně ever. Bohužel teď borůvkovou mají jen Blueberry Scone, a pouze ve velkém provedení. Ale zpátky k Berry Trifle, je to vůně, která Vám připomene nedělní ovocný koláč u babičky, takový ten opravdový, poctivý s pořádnou dávkou vanilky navíc.

Berry Trifle (Ovocný dezert s vanilkovým krémem)
Lahůdková šťavnatá vůně čerstvého bobulového ovoce, utápějící se v bílé peřince z jemného vanilkového krému. Mňamka!


A pak už to moc jisté hledání nebylo. Očuchaly jsme tam poctivě fakt všechny svíčky! Měla jem dopředu i napsaný seznam těch, které mě zaujaly na netu. Zklamaná jsem rozhodně nebyla, jen jsem se nemohla rozhoupat a vybrat tu nej! Chtěla jsem něco sladkého, co Vám připomene cukroví nebo perníčky. Což bylo celkem těžký, protože Vánoce, cukroví i perníčky charakterizuje skořice. A tu jsem nechtěla. Proto padla moje volba na andělsky růžový vosk Snowflake cookie, který voní jako nejjemnější cukrová poleva. Při prvním zapálení byla vůně "až moc" .. ale postupně se mi v bytě rozlinula nevtíravá slaďounká vůně cukroví..a voní do teď!

Snowflake cookie (Cukrová vločka)
Dokonale krásné vánoční cukroví, pečlivě ozdobené sladkou růžovou polevou, bude nádherně ladit s interiéry v bílé, růžové či fuchsiové. 


Další tutovkou pro mě byla Strawberry Buttercream. Tuhle sladkou tečku jsem měla loni v provedení malého classicu. A stála za to. Proto jsem se rozhodla si ji vzít i jako votivní svíčku. Voní jemně, sladce, nenásilně. Prostě jako by k Vám domů prostě patřila.

Strawberry Buttercream (Jahody se šlehačkou)
Mňam! Absolutně neodolatelná lahůdka ve formě šťavnatých sladkých jahod, utopených v nadýchané krémové šlehačce.


A poslední tip je zároveň je zároveň YC vůně měsíce. Brusinková Cranberry Ice je nezaměnitelná pro svou jasnou a svěží vůni brusinek. Brusinkové "příchutě" jsou celkem populární a proto si můžete vybrat i z více druhů: Cranberry PearCranberry Twist a nebo třeba Mandarin Cranberry.

Cranberry Ice
Svěží, lahodná a sladká. Chladivá, povzbudivě a sladce šťavnatá vůně zmrzlých brusinek.




Pro tisíc vůní a moji nerozhodnost jsem si zapomněla koupit Vámi všemi opěvovanou Aloe Water. Taková škoda! Máte ji? Je fakt TOP? 
Taky mě mrzí, že Vám sem nemůžu dát fotky - venku je již brzy tma a doma jsem si zatím nevytvořila žádný pěkný fotokoutek.. ale co není, může být :) Snad mi to prominete..
Jo a sestra si nekoupila nic?! Nepochopím :)

Co Vy a voňavé svíčky? Patříte k milovníkům Yankee Candle? Jakou vůni byste si koupily Vy a jakou třeba vůbec ne?

Pac a pusu

C.

3 komentáře:

  1. Já si konečně koupila aroma lampu, takže to vidím tak, že budu teď závislá na voscích od YC :)

    Astor Perfect Stay 24H & Catrice Camouflage Cream

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I maličkatá aroma lampička stačí k závislosti :) vítej mezi námi :)

      Vymazat
  2. Past -- enough time wherein a specific thing comes about or simply is created and also the way in which the fact that affects how read it all. https://imgur.com/a/dXZfexB https://imgur.com/a/fOmQn2h https://imgur.com/a/3kWIc33 https://imgur.com/a/Oom84xP https://imgur.com/a/dEtRYyh http://1016xeo75a.dip.jp https://imgur.com/a/ch19nLC

    OdpovědětVymazat

Díky za Váš vzkaz či komentář - moc si jich vážím!